Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci Biedronki więcej wydali na borówki i ziemniaki. Pomogły książki z Gangu Bystrzaków?

W 2022 roku klienci Biedronki kupili dwukrotnie więcej borówek niż w 2021 roku, ziemniaków polskich wczesnych (więcej o ponad 50% r/r) oraz mandarynek (30% więcej rdr). W tym czasie do klientów trafiło milion maskotek towarzyszących akcji Gang Bystrzaków. Trójkę bohaterów gangu będzie można odebrać do 3.12.2022 r.
Reklama

Do tej pory, dzięki akcji lojalnościowej klienci Biedronki zaoszczędzili już ponad 520 mln zł  - wyliczyła sieć. W jej ramach dodatkowe punkty dostawało się właśnie za zakupy owoców i warzyw.

Gang Słodziaków. Którą maskotkę najbardziej polubili klienci?

Do tej pory klienci najchętniej wybierają symbolizującego „bliskość” Psa Dżi-Pi-Esa, rekomendującego robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd. Na drugim miejscu jest Świnka Skarbonita, która odpowiada za finanse gangu, a podium zamyka Jabłko Newton stawiające na „jakość”.

Jak odebrać swojego Bystrzaka?

Aby odebrać Bystrzaka, należy zebrać 50 naklejek w specjalnym albumie dostępnym w sklepie. Akcji towarzyszą książki której ponad 605 tysięcy egzemplarzy trafiło do klientów sieci Biedronka. Odbiór Bystrzaków i książki będzie możliwy do 3.12.2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

 

 

Jeśli danego dnia klienci kupią jakiekolwiek świeże owoce lub warzywa z kartą Moja Biedronka lub aplikacją, odbiorą 1 dodatkową naklejkę Gangu Bystrzaków.

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum