Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci brytyjskiego Tesco dostali niespodziewane rachunki za zakupy

Z powodu awarii systemu płatniczego w sklepach Tesco Express  w Wielkiej Brytanii, klienci sieci zostali obciążeni płatnościami na kartach debetowych i kredytowych nawet do trzech miesięcy po dokonaniu zakupów – informuje Dailymail.co.uk za Moneysavingexpert.com.
Reklama

Tesco przeprosił swoich klientów i poinformował, że opóźnienie płatności to efekt usterek w systemie płatności kartowych w 300 sklepach Tesco Express. Transakcje obejmują okres od listopada 2017 r. do stycznia 2018 r.

Klienci wykorzystali media społecznościowe aby wyrazić swoje oburzenie i złość. - Byłem zszokowany i przerażony, gdy dowiedziałem się, że Tesco potrzebował trzech miesięcy na dokonanie transakcji zbliżeniowych – mówi jeden z nich. - Mam napięty budżet, a teraz mi powiedzieli, że jest dziewięć transakcji, które nie zostały prawidłowo przetworzone i że rozliczą je wszystkie naraz – skarży się inny.

Tesco twierdzi, że aktywnie kontaktuje się z "jak największą liczbą klientów, których dotyczy problem". Listy wysłane przez sieć do osób dotkniętych problemem brzmiały: "Piszemy, aby poinformować, że w przypadku niektórych klientów, w niewielkiej liczbie naszych sklepów Express płatności kartą kredytową i debetową nie zostały przeprowadzone prawidłowo. Być może zauważyłeś nieoczekiwaną transakcję w Tesco na wyciągu bankowym. Podczas ostatniej wizyty przypadkowo nie pobrano opłaty i jest to opóźniona płatność. (…) Problem został spowodowany błędem naszego systemu płatności kartą, który nie w pełni przetworzył niektóre transakcje.”

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum