Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci Carrefour mogą wspierać organizacje charytatywne za pomocą Donateo

Wrocławski fintech BetterPOS zakończył pilotaż aplikacji Donateo w sieci Carrefour. Rozwiązanie umożliwia bezgotówkowe wsparcie organizacji dobroczynnych podczas płacenia za zakupy. Operacja opiera się o krótkie pytanie, które pojawia się na terminalu przed finalizacją płatności. Pozytywny odbiór przez klientów Carrefour zaowocował nawiązaniem szerokiej współpracy. Dzięki niej, już dzisiaj Donateo pojawi się w piętnastu sklepach sieci.
Reklama

Donateo to autorski projekt BetterPOS. Umożliwia bezgotówkowe wsparcie organizacji dobroczynnych za pomocą wirtualnych puszek, terminali płatniczych oraz stacjonarnych wpłatomatów. W ramach pilotażu, aplikacja Donateo pojawiła się w ostatnich tygodniach na terminalach w wybranych sklepach sieci Carrefour.

Poprzez pieczołowicie przygotowany pilotaż chcieliśmy uzyskać pewność, że jesteśmy w pełni przygotowani technicznie i pracownicy kas zostaną odpowiednio przeszkoleni. Wdrożenie aplikacji w systemie płatniczym sieci przebiegło tak, jak zakładaliśmy, co nas bardzo cieszy. Odbiór ze strony klientów jest bardzo pozytywny. Ze wstępnych danych wynika, że nawet co 5 klient zdecydował się na przekazanie przy okazji zakupów drobnego datku. To bardzo dobry wynik na tak wczesnym etapie działania. Donateo to pierwszy w Polsce projekt tak transparentnej formuły wsparcia organizacji dobroczynnych - komentuje Krzysztof Adamski, CEO BetterPOS, pomysłodawca Donateo.

W ramach nawiązanej współpracy, rozwiązanie Donateo zostanie wdrożone we wszystkich sklepach stacjonarnych Carrefour.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum