Klienci Carrefoura zrobią zakupy za pośrednictwem aplikacji InPost Fresh

W pierwszej fazie współpracy usługa oferowana jest mieszkańcom Warszawy i Krakowa.
Carrefour chce zwiększyć sprzedaż e-commerce
– Grupa Carrefour postawiła sobie ambitny cel potrojenia wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce, który w 2026 roku ma wynieść 10 mld euro. Współpraca z InPost wpisuje się w naszą globalną strategię rozwoju zakupów internetowych - mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. Nawiązane partnerstwo z InPost w zakresie m-commerce pozwoli nam nie tylko znacząco zwiększyć zasięg naszej oferty zakupów spożywczych przez internet, ale także znacząco przyspieszy czas ich realizacji oraz dostawy do klienta finalnego – dodaje Garus.
- Wierzymy, że gwarantowana jakość dostaw InPost Fresh będzie wyjątkową ofertą dla naszych wspólnych klientów. Cieszymy się, że wychodzimy poza Warszawę i będziemy także obecni w Krakowie, który dla InPostu ma specjalne znaczenie - to nasza kolebka, gdzie obecnie znajduje się główna siedziba InPost - Marcin Dakowski, dyrektor zarządzający InPost Fresh.
Jak zrobić zakupy z Carrefourem i InPost Fresh?
Aby zacząć korzystanie z szybkich i wygodnych zakupów przez telefon czy tablet, wystarczy pobrać aplikację InPost Fresh - rejestracja jest szybka i intuicyjna. W aplikacji, w wygodny sposób można wybierać spośród 3500 produktów dostępnych w sieci Carrefour.
Po zapełnieniu mobilnego koszyka, klient może precyzyjne ustalić godzinę dostawy kuriera. Może ona nastąpić już następna samego dnia lub w ciągu kilku kolejnych dni od poniedziałku do soboty włącznie. Zakupy są przewożone transportem InPost w kontrolowanej temperaturze, która pozwoli produktom zachować jakość i świeżość. Produkty dostarczone zostaną pod same drzwi klienta, a każdy etap realizacji zamówienia widoczny będzie w aplikacji.
Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Klienci mają do dyspozycji najwygodniejsze formy płatności, w tym przedpłatę z użyciem Blika, szybkiego przelewu czy karty płatniczej. Docelowo firmy udostępnią również możliwość płatności przy odbiorze zamówienia od kuriera za pomocą karty płatniczej lub Blika.