Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci i nieuczciwi pracownicy generują najwięcej strat w branży retail

- Rozwój rynku handlu detalicznego wiąże się ze wzrostem liczby obiektów generujących straty. Wzrost liczby obiektów generujących straty to z kolei wzrost ilości rozwiązań ograniczających straty. Wzrost ilości rozwiązań ograniczających straty to wzrost kosztów - mówi Tomasz Pusz, członek zarządu Umbrella Holding Sp. z o.o.
Reklama

W Europie najwięcej strat nieznanych generują: klienci sklepów stanowiący - 39 proc., tuż za nimi sklasyfikowano błędy administracyjne - 25 proc., kolejnym źródłem strat są nieuczciwi pracownicy - 22 proc. Na ostatnim miejscu sklasyfikowano nieprawidłowości u dostawców - 15 proc.

Na tym tle Polska kształtuje się następująco: 46,5 proc.- stanowią klienci, 33,3 proc.- pracownicy,
14,4 proc. - dostawcy, 5,2 proc.- błędy administracyjne.

Na zapobieganie stratom wydajemy o 0,57 proc. mniej w stosunku do przychodów sieci retail, niż wskazuje na to średnia europejska.

Na rynku ochrony osób i mienia w 2016 roku prognozowane wynagrodzenie wyniesie 1800 zł brutto, koszt pracodawcy wyniesie więc ok. 2178 zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum