Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Klienci mogą przyjść na zakupy do Kauflandu z własnymi opakowaniami

Od 2 listopada we wszystkich marketach sieci Kaufland w Polsce świeże produkty na wagę ze stoisk z obsługą można kupić do opakowań własnych. Usługą objęto sery, wędliny i produkty garmażeryjne – z wyłączeniem mięsa i drobiu. Inicjatywa jest częścią strategii CSR sieci Kaufland, która zakłada ograniczanie zużycia plastiku.
Reklama

Możliwość pakowania produktów do opakowań klienta była testowana od początku października w wybranych marketach sieci.

By skorzystać z usługi, należy zabrać ze sobą do marketu własne opakowanie – szklany lub plastikowy pojemnik, słoik lub woreczek wielorazowego użytku, posiadające atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością, czyste, szczelne i nieuszkodzone, a następnie podać je pracownikowi stoiska z wędlinami, serami czy garmażerką. Przed ważeniem produktów osoba obsługująca stoisko taruje wagę, czyli zeruje na niej masę danego opakowania, a po zważeniu produktów nakleja na pojemnik klienta etykietę cenową, która stanowi podstawę do dokonania płatności – zarówno w kasach tradycyjnych, jak i samoobsługowych. - Możliwość pakowania wybranych produktów do własnych opakowań wielokrotnego użytku była kolejnym, naturalnym krokiem zmierzającym do ograniczenia zużycia plastiku w naszych marketach – mówi Agnieszka Kotlińska, ekspert ds. CSR w Kaufland Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.