Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci promują łódzkie centrum handlowe

Centrum handlowe Port Łódź już po raz czwarty wybrało swojego ambasadora spośród klientów.
Reklama

Najnowsze badania firmy badawczej IQS wskazują, że co drugi badany - 48% respondentów - deklaruje, że znana osoba występująca w reklamie nie wpływa na jego decyzje zakupowe i utożsamianie się z marką. Natomiast duże znaczenie ma rekomendacja znajomych czy rodziny. Pozytywną opinią bliskich, co do danego produktu kieruje się aż 53% respondentów. Centrum handlowe Port Łódź postawiło na autentyczność i „modeli” do swoich kampanii reklamowych wybiera spośród klientów. Na nośnikach reklamowych w Łodzi i okolicach, a także na terenie samego centrum trwa najnowsza kampania, której bohaterem jest rodzina z Łodzi.

- Od samego otwarcia pozycjonujemy się jako centrum rodzinne, miejsce przyjazne, przestronne, z wszelkimi udogodnieniami dla rodzin z dziećmi dlatego uznaliśmy, że nikt tak dobrze nie odda ducha Portu Łódź jak rodzina - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu w Port Łódź. Chcieliśmy pokazać naszych prawdziwych Klientów, nie wynajętych modeli. Ta koncepcja bardzo dobrze się sprawdziła i w tym roku wyłoniliśmy już czwartą Rodzinę Portu Łódź. Jej wizerunek jest wykorzystywany w kampaniach reklamowych centrum, które promują wydarzenia odbywające się u nas np. Jarmark Regionalny, Dzień Wielkich Promocji, czy Letnie oraz Zimowe Wyprzedaże – dodaje.
W tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 80 zgłoszeń. Wybierana corocznie rodzina jest bardzo dobrze dopasowana do zakładanego pozycjonowania marki. 

Wybrana rodzina - państwo Udut - promuje Port Łódź na kilkudziesięciu nośnikach reklamowych w Łodzi oraz okolicznych miejscowościach. Promocja obejmuje OOH, stronę internetową, materiały POS i media społecznościowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum