Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Klienci zakładają wiele kont e-mail, żeby wyłudzić rabaty

Wiele firm w obawie przed łowcami rabatów unika takiej formy promocji. Tomasz Smykowski z agencji Websoul twierdzi jednak, że rezygnacja z oferowania tego rodzaju promocji nie jest konieczna. Wystarczy zmienić do niej podejście - czytamy w gazeta.pl
Reklama

Coraz częściej firmy przyznają, że kody rabatowe to dla nich duży problem. Klient żądny rabatów może mocno zaszkodzić firmie. Polem do popisu są media społecznościowe, na których niezadowoleni z nieotrzymania rabatu użytkownicy wyładowują emocje.  – Nie dasz rabatu - źle, dasz - jeszcze gorzej – mówi jeden z właścicieli sklepu internetowego. – Czasem brakuje pomysłu, jak sobie poradzić z kombinującymi klientami – przyznaje.

– Kody rabatowe to bardzo atrakcyjna forma zachęcenia klienta do wypróbowania sklepu i jego oferty. Nie powinniśmy traktować kodów rabatowych jak okazji do walki z klientami, ale wykorzystać je, by pokazać klientom, że nasz sklep jest nadzwyczajny. Klient tworzy wiele kont – niech tworzy. Wyślijmy mu kod rabatowy, dzięki któremu nie będzie musiał tego robić. Klient żąda rabatu po okresie promocyjnym? Podziękujmy mu za pamięć i zaoferujmy rabat z dogodnym dla niego terminem użycia! Klient znalazł lukę w regulaminie? Dajmy mu nie tylko oczekiwany rabat, ale też podziękowanie z gratisem – radzi właściciel agencji Social Media Websoul.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.