Klif Warszawa: Wykorzystujemy potencjał nowych technologii

Przez minione dwie dekady Klif jako jedyny umożliwił Warszawiakom dostęp do produktów znanych projektantów, które do tej pory stacjonarnie dostępne są wyłącznie tam, m.in. La Marqueuse czy Sportofino. Rozwój i otwieranie się względem zmieniających się potrzeb grupy odbiorców, poszerzanie listy najemców i łączenie oferty marek premium i semi-premium sprawia, że mimo upływu lat, Galeria Klif w Warszawie wciąż pozostaje konkurencyjna na tle pozostałych nieruchomości komercyjnych. Marka stawia także na jakość usług, wprowadzanie nowych udogodnień, doświadczenie i personal branding. Dopasowując się w ten sposób do wszystkich odwiedzających, w tym reprezentantów różnych generacji.
Jednocześnie marka coraz szerzej otwiera się na technologię. W najbliższym czasie do grona najemców Galerii Klif w Warszawie dołączy unikalny w skali Europy koncept technologiczny marki LG. Będzie to pierwszy w Polsce oraz Europie brand store, który poszerzy ofertę unikalnych marek dostępnych w galerii Klif.
- Głównym założeniem twórców Galerii Klif w Warszawie było zbudowanie pierwszego w stolicy, wyjątkowego centrum handlowego, które otworzy przed Warszawiakami nowy sektor modowych doświadczeń - premium. Jednak z biegiem lat rynek oraz zainteresowania i oczekiwania klientów uległy rozwojowi. Dlatego podążając za trendami wykorzystujemy potencjał nowych technologii, które będą intensyfikować doznanie komfortu robienia zakupów w galerii, zapewniając klientom rozrywkę w postaci eventów, akcji promocyjnych, opartą o przyjemne doświadczenia zakupowe. Należy także pamiętać, że świat wirtualny klientów w najbliższym czasie będzie przenikać się z tym realnym, dlatego już teraz Klif łączy tradycję z nowoczesnością – mówi Edyta Stelmach, Associate Director, Asset Management AEW Europe.