PARTNER PORTALU

Kobiety dwukrotnie częściej niż mężczyźni robią zakupy w e-delikatesach

Autor: media2.pl 3 grudnia 2010 13:12

Dwa razy więcej kobiet niż mężczyzn kupuje artykuły spożywcze w sieci. Jako ich zaletę wskazują dostawę do domu, którą docenia aż połowa Polek dokonujących zakupów w sieci.

Wygoda, zakupy z dostawą do domu, oszczędność czasu, możliwość porównania cen i wyboru najlepszej oferty - te zalety zakupów w internecie wskazywane były najczęściej w badaniu "E-zakupy" przeprowadzonym przez UPC Polska

Na pytanie "Czy kiedykolwiek kupiła Pani/Pan produkt lub usługę przez internet?" twierdząco odpowiada 97 proc. kobiet i 98 proc. mężczyzn. 42proc. badanych Polek robi zakupy częściej niż raz w miesiącu, 38 proc. - raz na 2-3 miesiące.

Najczęściej kupujemy na portalach aukcyjnych (94 proc. kobiet, 95 proc. mężczyzn). Ponad połowa kobiet i mężczyzn kupujących w sieci zakupy robi na stronach internetowych sklepów, które znają w realu. Tyle samo kupuje ze stron sklepów zajmujących się tylko sprzedażą internetową. Podobna liczba kupuje za pomocą strony producenta lub firmy świadczącej zamawiany produkt/usługę. Więcej kobiet niż mężczyzn zamieszcza w Internecie opinie na temat kupowanego produktu i usług, z których korzysta. Więcej także ogląda produkt „na żywo" przed jego zamówieniem (21 proc. kobiet, 16 proc. mężczyzn).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7419

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.