Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kolejna odsłona kampanii Costa Coffee Home Edition

Zaczęła się kampania nowych produktów COSTA COFFEE HOME EDITION, czyli kaw w wersji do domu. Osią komunikacji są działania digitalowe i telewizyjne wsparte kampanią outdoorową.
Reklama

COSTA COFFEE HOME EDITION jest dostępna jako kawa ziarnista, mielona i w kapsułkach. Można ją kupić w 3 opcjach wagowych: 200 g, 500 g i 1 kg, w osiedlowych sklepach, dużych marketach, kawiarniach COSTA COFFEE oraz przez internet z dostawą do domu.

Ogólnopolska kampania promująca COSTA COFFEE HOME EDITION obejmuje działania digitalowe
i emisję 8-sekundowych spotów sponsoringowych. Od początku listopada można je obejrzeć przed rozpoczęciem i po zakończeniu programów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, TVP czy Polsat Film. Intensywna obecność nowego produktu w internecie i TV wsparta jest także reklamami na billboardach oraz citilightach zlokalizowanych w centrum Warszawy.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum