Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kolejny kryzys wizerunkowy H&M? Sieć wycofuje skarpetki z napisem Allah

Szwedzka sieć H&M nie ma ostatnio dobrej passy. Najpierw przepraszała za zdjęcia czarnoskórego modela, ubranego w bluzę z niefortunnym napisem. Teraz wycofała ze sprzedaży skarpetki – informuje finanse.wpl.pl, za szwedzkim radiem SVT.
Reklama

Z pozoru niewinne dziecięce skarpetki wywołały kolejny kryzys wizerunkowy sieci H&M. Ozdobione były ludzikiem Lego z młotem pneumatycznym. Młot zostawiał za sobą ślad, który stał się źródłem problemu - po obróceniu skarpetek do góry nogami, niektórzy dopatrzyli się w nim słowa "Allah" zapisanego w języku arabskim. 

Przeczytaj także:

H&M ma poważny problem wizerunkowy

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum