Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kolorowy koncept convenience Aldi w Australii (galeria)

Na północnym wybrzeżu Sydney otworzył swoje podwoje pierwszy sklep convenience sieci Aldi, „Aldi Corner Store”. Dzięki nowemu konceptowi dyskonter chce dotrzeć do „kosmopolitycznych kupujących” - podaje news.com.au.
Reklama

Produkty spożywcze i świeże produkty pozostają trzonem asortymentu, ale uzupełnia je rosnący wybór dań gotowych i produktów on-the-go. Na przykład przy wejściu znajduje się kawiarnia, a w innej części sklepu klienci mogą skorzystać z wyciskarek do soku. W sklepie znajduje się również szeroki wybór wypieków rzemieślniczych z lokalnej sieci Sonoma.

Jednak największym wyróżnikiem placówki są malowidła ścienne namalowane przez australijskiego artystę Mulgę (Joel Moore). Pomysł współpracy z lokalnymi artystami wyszedł od Landini Associates, firmy odpowiedzialnej za projekt nowego konceptu Aldi. Każdy nowy sklep będzie miał niepowtarzalny wygląd, chociaż użyte materiały, oznakowanie sklepowe, kasy i odzież personelu zapewnią spójny charakter i wygląd marki.

- Dzięki połączeniu zabawnych murali oraz prostej i bezpośredniej komunikacji graficznej chcemy, aby klient uśmiechał się podczas zakupów w Aldi – powiedział Ben Goss, dyrektor ds. projektowania graficznego w Landini Associates.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.