PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kolporter chce podwoić liczbę terminali, klienci płacący kartą kupują więcej

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2010 13:02

Kolporter chce podwoić liczbę terminali, klienci płacący kartą kupują więcej

Kolporter Service w ciągu najbliższych dwóch lat chce podwoić liczbę terminali umożliwiających akceptację kart płatniczych.

Jak wynika z badań rynku w aglomeracjach miejskich, przeciętny Polak płaci kartą za około 30 procent zakupów. Klienci punktów handlowych coraz częściej podejmując decyzję o zakupach, biorą pod uwagę fakt, czy w danym miejscu można zapłacić kartą. Jeśli nie ma takiej możliwości, wybierają inny sklep.- Istotny jest również fakt, że osoby płacące kartą kupują więcej - mówi Jacek Wnęk, pełnomocnik zarządu Kolportera Service ds. sprzedaży. - Jesteśmy jedną z pierwszych firm na rynku, która zaczęła oferować terminale uniwersalne umożliwiające płatność kartami dla punktów sprzedaży z branży FMCG (sklepy spożywcze, kioski, saloniki i inne). Obecnie współpracujemy z około 5 tysiącami klientów. W ciągu najbliższych dwóch lat zamierzamy tę liczbę podwoić.

Czym kierują się handlowcy, podejmując decyzję o zainstalowaniu w swoich punktach terminali Kolportera Service umożliwiających akceptację kart płatniczych? - Pierwszym i najważniejszym argumentem jest fakt, że coraz więcej osób po prostu chce płacić kartą za zakupy, bo to znacznie  wygodniejsze rozwiązanie niż noszenie portfela wypchanego gotówką. Dla handlowca ważne jest również ograniczenie ryzyka związanego z posiadaniem dużej ilości gotówki w kasie sklepu oraz kosztów z tym związanych (ubezpieczenia, opłaty za konwojowanie, koszty wpłat do banków) - przekonuje Jacek Wnęk. - Rozwiązania, jakie oferujemy klientom, umożliwiają funkcjonowanie usługi akceptacji kart płatniczych na tym samym terminalu co doładowania telefonów komórkowych, czy płatności za rachunki. To umożliwia kompleksową obsługę konsumentów i stanowi magnes przyciągający ich do punktów handlowych oferujących takie usługi.

W ciągu ostatniego roku liczba punktów handlowych posiadających w Polsce terminale z akceptacją kart płatniczych wzrosła ze 150 tysięcy (w I kwartale 2009) do 180 tysięcy (w I kwartale 2010). Liczba transakcji dokonywanych średnio przez jednego klienta przy użyciu karty zwiększyła się w ostatnich pięciu latach czterokrotnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Alicja 2010-10-20 14:15:47

    Oczywiście,że wolę płacić kartą kredytową i kupuję wtedy więcej. Dziwię się sklepom mięsno-wedliniarskim ,że nie ma u nich możliwości zapłaty kartą. np.Kamiński ,Hochel i inni producenci wędlin

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7770

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,54

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.