PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kolporter poszerza ofertę produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 7 czerwca 2010 12:27

Kolporter poszerza ofertę produktów marki własnej

Na początku czerwca Kolporter Service wprowadza do oferty linię słodyczy pod marką "Oki-Dogi". Będą to batoniki śmietankowe batoniki jogurtowo-truskawkowe, żelki nadziewane i żelki owocowe. Słodycze "Oki Dogi" są produkowane w firmie Millano (Pomorzanka). Kolejnym produktem z linii "Oki Dogi" będą lizaki w czterech kolorach i smakach w kształcie serduszka (jabłko, cytryna, pomarańcza, truskawka). Ich producentem jest firma Argo. W planach jest wprowadzenie napoju multiwitaminowego (w lipcu tego roku) oraz wafli w czekoladzie.

- Poszerzamy ofertę marek własnych o produkty, których najbardziej oczekują nasi kontrahenci, bo sprzedając je mogą uzyskać znacznie wyższą od standardowej marżę, a kupujący coraz chętniej sięgają po takie towary, doceniając połączenie wysokiej jakości z rozsądną ceną. Istotnym elementem przemawiającym za wprowadzaniem coraz szerszej oferty marek własnych jest też nasza pełna kontrola nad jakością produktu - mówi Krzysztof Żądło, dyrektor handlowy Kolportera Service. 

Oferta marek własnych Kolportera Service została w maju tego roku rozszerzona również o inne produkty, wprowadzone do sprzedaży pod marką "Dobry Wybór" - na razie są to ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy. - Podobnie jak w przypadku innych naszych marek własnych, zapewniamy konkurencyjną cenę.  Produkuje je dla nas firma Polptak, bazująca na produktach polskich - zapewnia Krzysztof Żądło.

Wkrótce asortyment linii "Dobry Wybór" zostanie rozszerzony o dania gotowe typu: fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki i klopsiki w sosie pomidorowym. Ich producentem będzie Pamapol, jeden rynkowych potentatów. Kolporter Service planuje również poszerzenie oferty marek własnych o makarony z firmy Golimak. Wszystkie wymienione produkty spożywcze pojawią się w ofercie w czerwcu tego roku. W późniejszym czasie Kolporter Service zamierza wprowadzić pod marką "Dobry Wybór" sałatki obiadowe, przetwory typu: ćwikła, chrzan, groszek konserwowy i kukurydza.


Już w ubiegłym roku wprowadziliśmy na rynek napój energetyczny "Tabu”, który cieszy się bardzo dużą popularnością - mówi Krzysztof Żądło. – Na początku czerwca wprowadzamy do sprzedaży nowości: "Tabu Shot” (czyli skoncentrowany „energetyk”) w opakowaniu o pojemności 60 ml i "Tabu Cola” w puszkach po pojemności 250 ml. Producentem "Tabu” jest renomowana firma Eko-Vit.

Według badań Nielsena blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. Marki własne w różnych grupach asortymentowych będą się w Polsce dynamicznie rozwijać. Świadczą o tym nie tylko przykłady ich rosnącej sprzedaży w dużych sieciach detalicznych, lecz także tendencje występujące na innych rynkach europejskich, na przykład w Niemczech, gdzie papierosy pod markami własnymi generują około 20 procent sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7510
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.