PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kolporter: system EDI to oszczędność czasu i pieniędzy

Autor: dlahandlu.pl 4 listopada 2010 09:37

System Elektronicznej Wymiany Danych (EDI) to wymiana danych między systemami informatycznymi partnerów handlowych, przy minimalnej ingerencji człowieka. System łączy klientów, dostawców, banki i firmy logistyczne. Partnerzy handlowi Kolportera DP podkreślają, że to duża oszczędność czasu i pieniędzy.

Elektroniczne faktury pozwalają na szybkie księgowanie, a elektroniczne dowody dostaw zapewniają bezbłędne wprowadzenie prasy do systemu informatycznego sklepu. A to podstawowy warunek, aby po sprzedaży bezbłędnie rozliczyć zwroty. Klienci Kolportera DP w formie elektrofonicznej otrzymują również faktury korygujące, a to oznacza kolejną oszczędność czasu. Elektroniczna wymiana dokumentów zdecydowanie ułatwia też prawidłową identyfikację tytułów prasowych, które występują w kilku mutacjach.

- Użytkujemy ten system od trzech lat - mówi Jerzy Gliński z warszawskiego przedsiębiorstwa Progress. - Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad naszym sklepem. System rejestruje przyjęcie towaru, sprzedaż i zwroty. Ta kompleksowa usługa ułatwia nam pracę - dodaje.

Wcześniej wszelkie dane trzeba było wprowadzać ręcznie. - Teraz pracujemy znacznie szybciej. Przez skaner wprowadzamy ceny do komputera i kasy fiskalnej, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem. Kilka lat temu ten proces zajmował nam zdecydowanie więcej czasu.
System EDI chwalą też duże firmy. - Jesteśmy dużym salonem (pięciokondygnacyjnym) i mamy szeroki asortyment. System wymiany danych i faktur bardzo ułatwia nam pracę. Bez niego wręcz trudno sobie dziś wyobrazić sprawne zarządzanie sklepem - mówi Iwona Choroszyńska, odpowiedzialna za dział prasy w warszawskim salonie Traffic Club.

- Nasz system jest rozwiązaniem, które usprawnia pracę naprawdę każdego punktu sprzedaży, niezależnie od jego wielkości i rodzaju stosowanego w nim oprogramowania - podsumowuje Michał Zbytek, pełnomocnik zarządu Kolportera DP ds. sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • marek 2012-11-05 11:39:49

    W naszej firmie działamy na uniqcms bo prowadzę handel internetowy w różnych krajach, mam bazę klientów i wspólny polski koszk. Koszt miesięczny to niecałe 170pln a po wysyłce newsletera mam zamówienia na kilka tysięcy - branża odzieżowa- Plusem jest to, że jak zaczynałem mogłem zaoszczędzić kase na pracownikach robiąc wszystko sam, a teraz jedna osoba zajmuje się całym tematem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7859
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.