Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kompania Piwowarska stawia na kanał tradycyjny. Więcej promocji dla detalistów

M/platform rozszerza współpracę z kolejnymi producentami. Od 30 maja, po okresie pilotażu prowadzonego na węższej grupie sklepów, promocje Kompanii Piwowarskiej są dostępne dla sklepów tradycyjnych, korzystających z platformy i dedykowanego narzędzia M/promo+ w ramach stałej oferty.
Reklama
  • Nowe promocje konsumenckie na topowych markach piwnych typu Tyskie, Żubr, Lech trafią do szerszego grona konsumentów w całej Polsce.
  • M/platform to cyfrowa platforma usług, oferująca nowe możliwości sklepom detalu tradycyjnego. Jej celem jest wzmocnienie atrakcyjności polskiego, rodzinnego handlu dzięki cyfryzacji i technologii w dobie silnej konkurencji ze strony usieciowionych formatów.

M/platform - co oferuje

Pod parasolem M/platform działają cztery usługi, które umożliwiają detalistom i producentom, a finalnie także konsumentom korzystanie z dedykowanych narzędzi.

Jednym z rozwiązań jest M/promo+, dzięki któremu detaliści, a następnie kupujący, mogą korzystać z wielu ofert promocyjnych od producentów. Umożliwia to technologia oparta o możliwości urządzeń fiskalnych w połączeniu ze strategiczną współpracą z producentami FMCG. M/promo+ monitoruje sprzedaż oraz precyzyjnie rozlicza promocje w oparciu o dane paragonowe. Jednocześnie technologia poszerza możliwości promowania o nowoczesne mechanizmy, które efektywnie budują rotację, wzrost sprzedaży i liczbę konsumentów. Promocje rozliczane są w cyklach tygodniowych.

Kompania Piwowarska rozszerza współpracę z M/platform

–  M/platform daje nam digitalowy dostęp do rynku tradycyjnego i jest narzędziem, które obecnie funkcjonuje na rynku detalicznym w największej skali. W ramach współpracy, możemy dostosować ofertę promocji konsumenckich do potrzeb detalistów, w oparciu o dane sprzedażowe oraz precyzyjne rozliczanie – powiedziała Zuzanna Cetnarowicz, ekspert ds. procesów biznesowych Kompanii Piwowarskiej.

 – Współpraca z największym w Polsce producentem FMCG, który zawsze był bardzo skoncentrowany na rynku tradycyjnym, realnie zwiększy portfolio oferowanych produktów, na czym skorzystają wszyscy zaangażowani w ten proces, od detalisty, po producenta, aż po konsumenta końcowego. Współpracujemy już z dwoma najważniejszymi podmiotami w tak istotnej kategorii, konsekwentnie rozszerzając grono detalistów, producentów oraz grup produktowych – dodał Michał Pląska, dyrektor zarządzający w COMP Centrum Innowacji, odpowiedzialny za rozwój M/platform.

Z M/platform korzysta ponad 12 tysięcy tradycyjnych punktów handlowych. Poza M/promo+, w koszyku narzędzi znajdują się M/analytics – analityka sprzedaży zarówno dla detalisty, jak i producenta, obejmująca dane rzeczywiste spośród zrzeszonych sklepów, M/store – marketplace B2B, dzięki któremu detalista może w prosty sposób zamówić towar od współpracujących dystrybutorów FMCG oraz hop&shop – konsumencki program lojalnościowy w postaci aplikacji, umożliwiający detaliście oferowanie swoim klientom atrakcyjnych promocji i mechanizmów lojalnościowych, a klientom korzystanie z nich.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum