Kompletne portfolio Grupy LPP w Galerii Jurajskiej
Galeria Jurajska w Częstochowie zmienia wizerunek, stając się centrum handlowym, które ma kojarzyć się w regionie przede wszystkim z ofertą modową - zapowiada dyrekcja obiektu. Efektem tych zmian są nowi najemcy, którzy w ostatnich miesiącach pojawili się w obiekcie.
Już 86 proc. mieszkańców okolic Częstochowy wybiera Galerię Jurajską ze względu na jej ofertę modową - wynika z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej przeprowadzonych w pierwszym kwartale 2014 r. Oferta modowa, na którą składa się odzież, obuwie i biżuteria, stanowi dziś ponad 70 proc. całego tenant-mixu centrum handlowego. Aż 75 proc. odwiedzających Galerię przyznaje, że kupuje w niej wyłącznie ubrania, buty i dodatki.
W październiku 2013 r. Grupa LPP otworzyła w obiekcie swój 6, flagowy sklep - Sinsay. W efekcie czego Galeria Jurajska dołączyła do grona centrów handlowych w woj. śląskim z ofertą całego portfolio Grupy LPP, w skład, którego wchodzi dziś Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House i Home&You. Sklepy tej sieci zajmują obecnie łącznie w Galerii Jurajskiej aż 3 953 m kw.
Przeczytaj także:
Swoje salony w centrum otworzyły także Pandora i Giacomo Conti. Ten pierwszy, mający powierzchnię 57 m kw. uzupełnia ofertę jubilerów, na którą już dziś składa się aż 8 salonów m.in. W. Kruk, APART, Jubitom, Skorpion, Time Trend, Swiss i Tag Heuer. Giacomo Conti dopełnia natomiast ofertę sklepów odzieżowych skierowanych do mężczyzn.
Nowy kierunek Galerii Jurajskiej pociągnął za sobą także zwiększenie powierzchni lokali niektórych najemców. W październiku 2013 r. salon MOHITO przeniósł się z powierzchni 220 m kw. na ponad dwukrotnie większą (565 m kw.), z kolei w kwietniu 2014 r. takiej samej zamiany dokonał salon NIKE, przeprowadzając się do 280 metrowego lokalu.
Przeczytaj także:

- 18:30 Carrefour: zwrot butelek bez paragonu we wszystkich hipermarketach
- 18:27 Biedronka bez plastikowych sztućców na sezon grillowy
- 15:58 W 11 województwach otwarte salony fryzjerskie i kosmetyczne
- 15:49 Kantar: w kwietniu spadek nastrojów wśród Polaków
- 15:17 Trzy osoby handlowały podróbkami znanych marek
- 15:16 Credit Agricole: W kwietniu możliwy dalszy wzrost wynagrodzeń
- 15:09 Jest szansa na dzień wolny od pracy w ramach akcji szczepień
- 14:33 Sieć Fit Cake rozwija się mimo zapaści w gastronomii
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Leroy Merlin kupiło piąty sklep po Tesco
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
QUIOSQUE przenosi sklepy z galerii handlowych do hoteli
-
IKEA rusza z transmisjami Zakupy Na Żywo na Facebooku
-
Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
Dokąd zmierza hurt? Eurocash i Specjał zatrudniają specjalistów
-
JOKR chce dostarczyć zakupy w 15 minut. Tworzy darkstores
-
Ekspert: Jak zoptymalizować e-sklep pod nowe algorytmy Google?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.