Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Komputronik rozszerza asortyment m.in. o produkty wyposażenia wnętrz

Komputronik, zarówno w sklepie internetowym oraz w wybranych salonach poszerzy asortyment o nowe kategorie produktowe, zebrane pod wspólnym sublogo Komputronik Home.
Reklama

Pierwsza kategoria udostępniona Klientom to produkty dedykowane dzieciom.
W ofercie „Dziecko” znaleźć można zabawki i gry, akcesoria szkolne, a także wózki i foteliki samochodowe. W planach są już kolejne: „Dom”, „Ogród”, „Uroda”, „Zdrowie”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” i „Moda”. Łącznie znajdzie się w nich kilkanaście tysięcy produktów. 

Komputronik Home będzie integralną częścią oferty dostępnej w sklepie internetowym Komputronik.pl, pewnego rodzaju submarką. Produkty z tych kategorii pojawią się także w wybranych salonach stacjonarnych – wyjaśnia Joanna Tobiszowska, dyrektor marketingu Komputronik S.A. Już dawno wyszliśmy poza ofertę sprzętu IT. Stale rozszerzamy segment AGD i RTV, a teraz w naszym sklepie będzie można znaleźć przedmioty niezbędne w codziennym życiu, często w promocyjnych cenach. Wejście w nowe kategorie produktowe jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku i oczekiwania klientów, którym zależy na szybkich zakupach w komfortowych warunkach – dodaje.

W ramach stałej oferty Komputronik Home będą organizowane specjalne, czasowe  akcje promocyjne. Akcje będą obowiązywać w z góry określonych terminach lub do wyczerpania puli towarów.

Produkty z oferty Komputronik Home do końca roku mają pojawić się także w warszawskim i poznańskim salonie Megastore oraz w 20 większych salonach w całej Polsce, w których obecnie znajduje się ekspozycja sprzętu RTV i AGD.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum