PARTNER PORTALU

Komputronik: Salony stają się showroomami i punktami usług

Autor: MW, dlahandlu.pl 16 czerwca 2021 10:13

Komputronik: Salony stają się showroomami i punktami usług Salon Komputronik, fot. mat. pras.

Salony stacjonarne nie mogą konkurować ze sprzedażą internetową, w ramach naszej strategii omnichannel są idealnym dopełnieniem sprzedaży w kanale e-commerce - mówi Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.

Jak wygląda obecnie ruch w salonach stacjonarnych? - Sprzedaż rośnie, ruch w salonach stacjonarnych też wraca pomału do poziomu, jaki znaliśmy sprzed pandemii. Warto podkreślić, że nawet w czasie lockdownu klienci mogli korzystać z oferty salonów usytuowanych bezpośrednio przy ulicach miast. Pandemia spowodowała wzmocnienie kanału e-commerce. Już od kilu lat obserwujemy ten trend, w ostatnich miesiącach znacznie on przyspieszył. Jednak dzięki naszej strategii omnichannel rozwijamy zarówno sprzedaż online jak i offline, które wzajemnie się uzupełniają - mówi przedstawiciel Komputronika.

W ostatnich tygodniach sieć otworzyła salony m.in. w Częstochowie, Zielonej Górze oraz zmieniła lokalizację w Gdyni. - Będziemy dalej rozwijać i modernizować sieć naszych sklepów. Największy potencjał naszym zdaniem mają salony, które są w galeriach handlowych z dużą ilością odwiedzających oraz te usytuowane przy ulicach, niezależne od centrów handlowych. Salony stacjonarne mają ważną przewagę nad sprzedażą internetową: dają możliwość bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Rozwój handlu i usług spowodował, że salony stały się showroomami – miejscami, gdzie klienci mogą obejrzeć sprzęt, porozmawiać z doradcą, który przedstawi produkt, a także mogą skorzystać z serwisu, konfiguracji i czy załatwić od ręki korzystne finansowanie.
Klienci zwracają także na sam wygląd salonów, ich funkcjonalność i design. Muszą to być miejsca, w których klient chce być - przekonuje Marcin Mordak.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,90

  • Śr

    17,64

  • Min

    13,60

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.