Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Komputronik stawia na miasta średniej wielkości

Komputronik wierzy w salony stacjonarne. Marka stawia przede wszystkim na punkty znajdujące się bezpośrednio przy ulicy. W ostatnich tygodniach nowe sklepy pojawiły się m.in. w Częstochowie, Zielonej Górze, Łodzi, Gdyni i Gliwicach.
Reklama
  • Po miesiącach stagnacji spowodowanej pandemią COVID-19, Komputronik ponownie otwiera nowe sklepy stacjonarne.
  • Marka decyduje się przede wszystkim na lokalizacje w średnich miastach, bezpośrednio przy ulicy.

- Mając na uwadze obostrzenia jakie obowiązywały nas w czasie lockdownu otwieramy nasze salony w miejscach, w których niezależnie od rozwoju sytuacji epidemicznej, będziemy mogli normalnie działać. Wraz z nowymi otwarciami chcemy zmienić także format naszych sklepów, tak aby jeszcze bardziej odpowiadały potrzebom naszych klientów. W dużych miastach większość klientów wciąż wybiera galerie handlowe, dlatego planujemy pozostać w najlepszych lokalizacjach, również dzięki relokacjom w ramach tych samych galerii jak to miało miejsce kilka tygodni temu we Wrocławiu. Jesienią planujemy otwarcie kolejnego salonu w Warszawie - pierwszego po kompleksowym remodelingu - komentuje Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.

Podział na strefy

Czego mogą spodziewać się klienci nowych sklepów? Wyraźnie wyeksponowanych stref z najpopularniejszym sprzętem – laptopy i smartfony i komputerami stacjonarnymi z dedykowaną strefą gamingową. W salonach klienci znajdą także osobną strefę przybliżającą urządzenia smart home, a także strefę usług.

Obecnie sieć sprzedaży Komputronik liczy ponad 90 salonów na terenie całego kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.