Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Komputronik stawia na miasta średniej wielkości

Komputronik wierzy w salony stacjonarne. Marka stawia przede wszystkim na punkty znajdujące się bezpośrednio przy ulicy. W ostatnich tygodniach nowe sklepy pojawiły się m.in. w Częstochowie, Zielonej Górze, Łodzi, Gdyni i Gliwicach.
Reklama
  • Po miesiącach stagnacji spowodowanej pandemią COVID-19, Komputronik ponownie otwiera nowe sklepy stacjonarne.
  • Marka decyduje się przede wszystkim na lokalizacje w średnich miastach, bezpośrednio przy ulicy.

- Mając na uwadze obostrzenia jakie obowiązywały nas w czasie lockdownu otwieramy nasze salony w miejscach, w których niezależnie od rozwoju sytuacji epidemicznej, będziemy mogli normalnie działać. Wraz z nowymi otwarciami chcemy zmienić także format naszych sklepów, tak aby jeszcze bardziej odpowiadały potrzebom naszych klientów. W dużych miastach większość klientów wciąż wybiera galerie handlowe, dlatego planujemy pozostać w najlepszych lokalizacjach, również dzięki relokacjom w ramach tych samych galerii jak to miało miejsce kilka tygodni temu we Wrocławiu. Jesienią planujemy otwarcie kolejnego salonu w Warszawie - pierwszego po kompleksowym remodelingu - komentuje Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.

Podział na strefy

Czego mogą spodziewać się klienci nowych sklepów? Wyraźnie wyeksponowanych stref z najpopularniejszym sprzętem – laptopy i smartfony i komputerami stacjonarnymi z dedykowaną strefą gamingową. W salonach klienci znajdą także osobną strefę przybliżającą urządzenia smart home, a także strefę usług.

Obecnie sieć sprzedaży Komputronik liczy ponad 90 salonów na terenie całego kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum