Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Komputronik uruchamia usługę Helpdesk – zdalny informatyk

Komputronik wprowadza do swojej oferty kolejną usługę. Tym razem klienci mogą skorzystać ze zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7.
Reklama

Jak to działa? Wystarczy w sklepie stacjonarnym lub internetowym zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże nam m.in. z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także usługi hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.

- Usługi są tym, co wyróżnia naszą markę na tle konkurencji. Dzięki usłudze Helpdesk jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom pełne wsparcia przez cały okres użytkowania laptopa, komputera, telefonu, a także innych urządzeń elektronicznych - mówi Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.

Koszt usługi Helpdesk zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie od Komputronik.

Klienci Komputronik mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.