Komputronik uruchamia usługę Helpdesk – zdalny informatyk

Jak to działa? Wystarczy w sklepie stacjonarnym lub internetowym zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże nam m.in. z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także usługi hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.
- Usługi są tym, co wyróżnia naszą markę na tle konkurencji. Dzięki usłudze Helpdesk jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom pełne wsparcia przez cały okres użytkowania laptopa, komputera, telefonu, a także innych urządzeń elektronicznych - mówi Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.
Koszt usługi Helpdesk zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie od Komputronik.
Klienci Komputronik mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów.