Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Komputronik zapełnił magazyny i otwiera salon w Arkadii

Od wielu miesięcy gospodarka boryka się z problemem dostępności mikroprocesorów i półprzewodników. Wpływa to na dostępność produktów oraz pośrednio na ich ceny. Komputronik od kilku miesięcy systematycznie zwiększa wartość swoich magazynów. Firma posiada odpowiednie zapasy, które pozwolą zrealizować zamówienia klientów.
Reklama

- Przed nami najbardziej gorący okres w roku. Mimo pewnych wyzwań związanych z zapewnieniem optymalnego poziomu dostaw w różnych grupach towarowych, które wynikają przede wszystkim z globalnych zawirowań na rynku podaży komponentów i półproduktów, zapewniamy odpowiedni poziom zapasów magazynowych na cele handlowe. Utrzymujemy krótki okres rotacji zapasów i gotówki, przez co wypracowujemy dobre wyniki na poziomie operacyjnym. Skupiamy się przede wszystkim na strategicznych dla nas kategoriach produktowych, czyli laptopach, smartfonach, komputerach PC i urządzeniach smart home.  Systematycznie odnotowujemy wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień - komentuje Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Grupy Komputronik.

Jak przewiduje Grupa Komputronik wartość magazynu, duża liczba klientów w salonach stacjonarnych i w kanale e-commerce oraz rosnący popyt na elektronikę pod koniec roku sprawiają, że realizacja wyników finansowych nie jest zagrożona.

4 grudnia w Westfield Arkadia uruchomił salon. Po relokacji klienci znajdą sklep na poziomie 0.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.