PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Koncept Freshmarket w krótkim czasie okazał się dochodowy

Autor: Puls Biznesu 17 maja 2010 08:50

Koncept Freshmarket w krótkim czasie okazał się dochodowy

Handlowa firma Żabka Polska, która należy do grupy Penta Investments, poza siecią sklepów Żabka złożoną z ponad 2 tys. sklepów, od wiosny 2009 r. rozwija też sieć Freshmarketów. Nowe placówki przyjęły się na rynku o czym świadczą wyniki finansowe - czytamy w Pulsie Biznesu.

W pierwszym kwartale tego roku sieć Freshmarket po raz pierwszy od uruchomienia osiągnęła rentowność na poziomie zysku EBITDA - blisko 1 mln zł. Obecnie działa 21 sklepów z tym logo a do końca tego roku ma ich być 65.

Jak informuje Puls BIznesu zarząd Żabki widzi w Polsce miejsce na 500 placówek z logo Freshmarket i planuje otwierać 50 nowych lokali rocznie.
Freshmarkety to sklepy typu convenience, w których znajduje się wiele świeżych produktów i dań gotowych, poza tym można tam nabyć świeżo parzoną kawę z przekąskami i zapłacić rachunki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.