Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Konferencja E-commerce: Kreowanie potrzeb ważniejsze niż sprzedaż

- Handel online musi się uczyć od handlu offline. By klient przychodził regularnie, konieczne jest ograniczenie oferty - mówił na sesji "Polski rynek e-commerce - motor rozwoju polskiej gospodarki" podczas Konferencji E-commerce Business Success Story & Strategies.Marcin Kowalczyk – wiceprezes zarządu, e-Kiosk SA.
Reklama

- Wyrobienie w konsumentach nawyków jest kluczowe w budowaniu strategii, bo kreuje zaangażowanie, a ono z kolei kreuje lojalność. Pamiętajmy, że koszt pozyskania klienta w internecie będzie wysoki, dlatego trzeba kreować nawyk, potrzebę – właśnie to, nie sprzedaż, jest celem nr 1 - uważa Marcin Kowalczyk.

- Jaki marketing będzie skutecznym wsparciem takiej strategii ? To będzie wyzwanie, trzeba się dostosować do klientów i urządzeń, z których korzystają. Jak używać nowych technologii i docierać do użytkownika? Czy się skupiać na stronach homepage? Czy być tam, gdzie są klienci? (na innych platformach, np. youtube, facebook itp.) - zastanawiał się panelista.

Zdaniem Mateusza Gordona z firmy Gemius, łatwo wyrobić nawyki w konkretnym użytkowniku, trudniej natomiast osiągnąć taki efekt na większą skalę. - Tam, gdzie ofertę może będzie porównać, decydującym kryterium będzie cena. Natomiast na produktach specjalistycznych możemy zbudować lojalność - mówił ekspert.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.