Koniec sporu w Polomarkecie. Sieć ma nową strategię rozwoju

Tym samym w spółce Polomarket pozostają wyłącznie współzałożyciele nadal prowadzący i aktywnie rozwijający supermarkety.
- W ciągu ostatnich czterech lat Grupa dokonała wielu zmian w obszarach asortymentu, marki własnej, wzmocniła kategorię artykułów świeżych oraz przeorganizowała salę sprzedaży. Dopracowanie konceptu i modelu biznesowego sukcesywnie przynosi wymierne efekty. Rok 2019 jest dla Polomarketu rekordowym na przestrzeni ostatnich latach pod względem sprzedaży i rentowności, przy jednoczesnym zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności - informuje firma.
Polomarket zamierza przyspieszyć rozwój zwiększając liczbę otwarć nowych placówek. Sieć remontuje wszystkie swoje sklepy. W najbliższych tygodniach sieć wobec nowych okoliczności prawno-organizacyjnych ogłosi nową, zrewidowaną strategię.
Grupa Polomarket zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie.
Przypomnijmy, od kilu lat część wspólników firmy Polomarket „zarzucała” spółkę licznymi pismami i żądaniami, domagając się dostępu do informacji poufnych.