Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Konkurs Biedronki Piórko 2022: Książka "Brerep" w sprzedaży od listopada

Silvia Pizzati okazała się zwyciężczynią etapu ilustracyjnego konkursu „Piórko 2022. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” i dołączyła do Soni Miniewicz, autorki tekstu książki „Brerep”. Obie panie otrzymały nagrody w wysokości 100 000 zł.
Reklama

Kim jest bohaterka zwycięskiej książki z konkursu Biedronki

Brerep mieszkała na swoich ukochanych bagnach, gdzie każdy dzień zaczynał się od śniadania składającego się z komarów, a kończył na długich dyskusjach z jej przyjacielem Luckiem. Miała zgrabną, żabią sylwetkę, wielkie złociste oczy i cztery mocne łapki. Pewnego dnia jej życie zmieniło się w jednej chwili. Wszystko przez... księcia, który zamienił ją w księżniczkę. Problem polegał na tym, że Brerep wcale nie chciała nią zostać i została zbuntowaną żabą.

Nagroda za ilustracje do książki „Brerep”

To pełne magii miejsce i bohaterów książki „Brerep” najlepiej zobrazowała Silvia Pizzati, która na co dzień zajmuje się projektowaniem graficznym. Ilustrowanie książek było jej marzeniem od lat – w końcu się udało. Silvia Pizzati stworzyła ilustracje, które zwyciężyły w 8. edycji konkursu dla debiutantów „Piórko 2022. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” i stały się nieodłączną częścią historii „Brerep”.

Tydzień Głośnego Czytania w Biedronce

Popularyzacja czytelnictwa wśród dzieci i wspólnego, rodzinnego czytania to jeden z priorytetów działalności społecznej sieci Biedronka. Dlatego sieć Biedronka postanowiła przedłużyć przypadający na 29 września Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania i po raz drugi zorganizować Tydzień Głośnego Czytania w Biedronce. Od 29 września do 5 października podczas zakupów klienci Biedronki będą mogli usłyszeć fragmenty zwycięskiej historii „Brerep” w interpretacji dziennikarki Radia Eska, Kamili Ryciak oraz aktora Wiktora Zborowskiego, który jest również jurorem konkursu „Piórko”.

,,Brerep” w sklepach sieci Biedronka od połowy listopada

Tegoroczna zwycięska książka „Brerep” będzie dostępna wyłącznie w sklepach sieci Biedronka od połowy listopada. Od 2015 roku jurorzy Konkursu „Piórko” przeczytali i obejrzeli już ponad 28 tys. nadesłanych prac, a łączna pula przekazanych nagród osiągnęła 1,6 mln złotych. W ramach siedmiu edycji konkursu sprzedanych zostało już ponad 420 tys. egzemplarzy książek. Do tegorocznej, 8. edycji, zgłosiło się ponad 3 tys. początkujących pisarzy i ponad 4 tys. ilustratorów. Obie kategorie są równie ważne, a oceniają je oddzielne składy jurorskie – w świecie literatury dziecięcej nawet najlepszy tekst nie może istnieć bez ilustracji.

Patronami medialnymi konkursu są Radio ESKA, Gazeta.pl, e-Dziecko, Magazyn Książki, wysokieobcasy.pl. Honorowy patronat nad Piórkiem sprawuje Rzecznik Praw Dziecka.​

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum