PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Konsumenci będą mogli sprawdzić aktualny ruch w najbliższym sklepie Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 9 kwietnia 2020 10:22

Konsumenci będą mogli sprawdzić aktualny ruch w najbliższym sklepie Carrefour fot. shutterstock

Carrefour ruszył z ogólnopolską kampanią na temat solidarności, odpowiedzialności i bezpieczeństwa. Nowa kampania Carrefour z elementami społecznymi, zainicjowana pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” pokazuje, jak ważne w tych trudnych czasach są nasze codzienne zachowania.

Kampania pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” prezentuje pomysły, jak w pozytywny i przyjemny sposób można spędzić ten trudny dla wszystkich czas.

- Carrefour postanowił przygotować kampanię, która podsunie klientom ciekawe pomysły na funkcjonowanie w tych niecodziennych warunkach, a także zwróci uwagę na potrzebę wzajemnej odpowiedzialności i wsparcia, bo tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie pokonać epidemię koronawirusa. Niezwykle ważne jest też dla nas bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, dlatego kampania prezentuje również podejmowane przez nas działania w sklepach - mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska. Przed nami niełatwy czas. Pamiętajmy, żeby dbać o siebie i dbać o innych, bo dziś w sposób szczególny potrzebujemy mądrości, solidarności i miłości! – o tym właśnie mówi nasza nowa kampania – dodaje Michał Sacha.

Na elementy kampanii składają się spoty telewizyjne, a także komunikacja digital oraz aktywacje w social mediach realizowane we współpracy z influencerami: Mają Sobczak (kulinaria), Aleksandrą Iwacz (parenting) oraz psycholog Katarzyną Miller. Ważną częścią kampanii jest również narzędzie pozwalające konsumentom sprawdzić na stronie www.carrefour.pl aktualny ruch w najbliższym sklepie, tak aby zakupy były jeszcze bezpieczniejsze. Ponadto, kampania będzie uzupełniona informacjami w katalogach handlowych oraz materiałami POS w sklepach Carrefour. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiedzialna jest agencja K2, a media digital zaplanowała K2 Precise. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6339
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.