PARTNER PORTALU

Koronawirus dopalaczem PepsiCo

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2020 12:18

PepsiCo przekroczyło oczekiwania, osiągając kwartalny wzrost sprzedaży o 5,3 proc., głównie za sprawą przekąsek i chipsów, które znakomicie radzą sobie w czasach epidemii.

PepsiCo odnotowało w minionym kwartale wzrost sprzedaży netto o 5,3 proc. W sumie sprzedaż wyniosła 18,09 miliardów dolarów. Producent chipsów i napojów osiągnął również większy zysk, niż oczekiwali analitycy. Skorygowane zyski wyniosły 1,66 dolara na akcję, podczas gdy Wall Street przyjęło 1,49 dolara. Roczny zysk netto wyniósł 2,29 miliarda dolarów.

W szczególności działy przekąsek Frito-Lay i Quaker Foods osiągały dobre wyniki, odnotowując wzrost sprzedaży organicznej o 6 proc., pomimo zakończenia lockdownu. W USA koncern walczy nawet o nadążanie za popytem na nowy wariant chipsów Cheetos („makaron i ser”).

W Ameryce Północnej sprzedaż napojów wzrosła o 3 proc. Poza rodzimym rynkiem PepsiCo odnotowało wzrost sprzedaży organicznej o 4 proc., ponownie napędzany przez przekąski. Ożywienie w sprzedaży napojów bezalkoholowych będzie wolniejsze w Europie z powodu nowych lokalnych obostrzeń, które nadal utrudniają handel i konsumpcję, zwłaszcza podczas imprez.

Na pozostałą część roku PepsiCo spodziewa się wzrostu sprzedaży o 4 proc. i zysku na akcję na poziomie 5,5 dolara. To 38 centów mniej niż pierwotna prognoza.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.