Koronawirus zaszkodził sklepom Organic Farma. Motorem wzrostów sprzedaż hurtowa

Autor: dlahandlu.pl 14 kwietnia 2020 18:24

W marcu br. skonsolidowana sprzedaż Grupy Organic Farma Zdrowia osiągnęła 11,2 mln zł, co oznacza 23 proc. więcej niż w marcu 2019 roku. W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż Grupy OFZ wyniosła blisko 30 mln zł, czyli wzrosła o 18,3 proc.

Motorem wzrostu w omawianych okresach była sprzedaż hurtowa realizowana przez spółkę dystrybucyjną Eko-Wital. Natomiast w segmencie sklepów detalicznych wysoka sprzedaż utrzymywała się przez pierwsze dwa miesiące oraz do 13 marca. W drugiej połowie miesiąca istotne wzrosty odnotowały sklepy przy ulicach, na osiedlach, duże markety oraz sklepy internetowe, a szczególnie sklep www.organic24.pl. Natomiast od 14 marca znacząco spadła sprzedaż sklepów sieci Organic Farma Zdrowia znajdujących się w galeriach handlowych, w związku z rządowych ograniczeniem działalności galerii handlowych w związku z pandemią koronawirusa. Z tych samych powodów musiały zostać zamknięte Bistra prowadzone przy markecie w Warszawie i Wrocławiu.

Spółka Eko-Wital wprowadziła do oferty 50 nowych produktów, m.in. nowości wegańskie marki Naturli (kiełbaski i masę do przygotowania falafli); nabiał firmy Cantero de Letur i ekologiczną kombucha od firmy Voelkel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6221
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    5,01

  • Min

    4,05

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.