Koszule w paski z Lidla budzą kontrowersje wśród klientów
Radny PiS z Rybnika oraz część klientów zwróciła uwagę, że koszula sprzedawana w Lidlu przypomina ich zdaniem obozowy pasiak. Przedstawiciele sieci wydali komunikat, w którym odnieśli się do zarzutów - czytamy we wprost.pl

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W związku ze sprawą sieć sklepów Lidl wydała oświadczenie. „Motyw biało-niebieskich pasków do mody kobiecej wprowadziła Coco Chanel na początku XX w. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno-białe paski to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody. Co więcej, motyw ten jest lubiany przez klientki” – podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer ds. komunikacji Lidl Polska w oświadczeniu przesłanym do redakcji wPolityce.
Reklama