Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Koszule w paski z Lidla budzą kontrowersje wśród klientów

Radny PiS z Rybnika oraz część klientów zwróciła uwagę, że koszula sprzedawana w Lidlu przypomina ich zdaniem obozowy pasiak. Przedstawiciele sieci wydali komunikat, w którym odnieśli się do zarzutów - czytamy we wprost.pl
Reklama

W związku ze sprawą sieć sklepów Lidl wydała oświadczenie. „Motyw biało-niebieskich pasków do mody kobiecej wprowadziła Coco Chanel na początku XX w. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno-białe paski to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody. Co więcej, motyw ten jest lubiany przez klientki” – podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer ds. komunikacji Lidl Polska w oświadczeniu przesłanym do redakcji wPolityce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum