PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Koszyk cen dlahandlu.pl: Real zbliża strategię cenową do konkurencji

Autor: dlahandlu.pl 19 sierpnia 2010 13:06

Koszyk cen dlahandlu.pl: Real zbliża strategię cenową do konkurencji

Jak wynika z zestawienia cen, prowadzonego w ramach badania Koszyk cenowy dlahandlu.pl, w tym tygodniu w Auchan trzeba wydać na zakup 50 produktów z Koszyka ok. 230 zł. Sieć Kaufland nieco podwyższyła ceny - średnio za zakupy zapłacimy tutaj 259-281 zł. Tesco proponuje Koszyk w granicach 265-302 zł, natomiast Carrefour w zależności od lokalizacji oferuje zakupy od 273 do 304 zł, czyli więcej niż siedem dni temu. W tym tygodniu, pomimo niższych cen w większości lokalizacji w porównaniu do poprzedniego badania, ponownie najdroższy jest Real, gdzie wartość Koszyka waha się od 275 do 309 zł.

W Auchan w Trójmieście za Koszyk 50 podstawowych produktów trzeba było zapłacić 224,63 zł, czyli o 6,89 zł mniej niż trzy tygodnie temu. Za zakupy w bydgoskim sklepie sieci trzeba było zapłacić 225,82 zł, czyli o 30 gr więcej niż pod koniec lipca. Auchan we Wrocławiu oferuje w tym tygodniu Koszyk za 229,43 zł. To drożej niż w poprzednim badanym przez nas okresie, kiedy za 50 produktów trzeba było zapłacić 214,23 zł (podwyżka o 15,20 zł). W Warszawie zakupy w sklepie tej sieci to wydatek rzędu 231,46, co oznacza wzrost cen o 9,69 zł.  Z kolei w sklepie Auchan na Górnym Śląsku trzeba było zapłacić 233,99 zł, czyli o 8,97 zł więcej niż pod koniec lipca.

Zakupy w sieci Kaufland w Bydgoszczy to wydatek rzędu 259,13 zł, czyli prawie tyle samo, co podczas ostatniego badania (spadek o 5 gr). We Wrocławiu Koszyk kosztował w Kauflandzie 263,48 zł, czyli o 0,76 zł. Trójmiejski sklep sieci proponuje zakupy wybranych przez nas produktów za kwotę 267,62 zł, natomiast Kaufland w na Górnym Śląsku - za 275 zł (wzrost cen o o 19,53 zł). Najdroższy w tym tygodniu był sklep w Warszawie, gdzie za 50 produktów z Koszyka trzeba było zapłacić 281,64 zł, czyli więcej o 18,85 zł niż trzy tygodnie temu.

W tym tygodniu najmniej za Koszyk zapłacimy we wrocławskim sklepie Tesco. Koszyk kosztuje tu 265,36 zł, czyli o 0,82 zł więcej niż pod koniec lipca. Zbliżoną cenę zanotowaliśmy w sklepie sieci na Górnym Śląsku - 265,53 zł. W tej lokalizacji sieć obniżyła ceny o 7,53 zł. Hipermarket w Trójmiescie w porównaniu do badania z początku lipca jest droższy o 12,9 zł i kosztuje 269,67 zł. W Lublinie wartość Koszyka ukształtowała się na poziomie 279,57 zł, co oznacza wzrost cen o 2,14 zł. Zakup produktów w Tesco w Bydgoszczy to z kolei wydatek rzędu 279,76 zł, trzy tygodnie temu kosztowały tu one 8,36 zł mniej. Najdroższy spośród badanych jest sklep Tesco w Warszawie. Cena Koszyka to 302,73 zł, o 36,59 zł więcej niż pod koniec lipca.

W Carrfourze we Wrocławiu Koszyk w tym tygodniu kosztował 273,39 zł, czyli o 18,02 zł więcej niż trzy tygodnie temu. Bydgoski Carrefour zaoferował zakup 50 produktów za kwotę 276,02 zł, co oznacza wzrost cen 5,32 zł w porównaniu z poprzednim przeprowadzonym przez nas badaniem. Z kolei w sklepie sieci na Górnym Śląsku trzeba było wydać na zakupy 276,13 zł - mniej o 7,51 zł. Sklep w Lublinie obniżył ceny. Koszyk kosztował w tej lokalizacji 276,39 zł, mniej o 12,78 zł. Zakupy w trójmiejskim Carrefourze to wydatek rzędu 284,06 zł. Ponownie najdroższy okazał się sklep w Warszawie - wartość Koszyka wyniosła 304,40 zł, czyli więcej o 45,77 zł.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,79

  • Śr

    7,28

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.