Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Koszyk cen: E-sklepy walczą o dobre pozycjonowanie cenowe stosując kolejne obniżki

Jak pokazuje badanie Koszyk cen od 20 listopada w sklepach internetowych królują obniżki. W tym tygodniu trzy sklepy zeszły z cenami jeszcze mocniej. Pokazuje to, że jako tanie chcą się pozycjonować szczególnie hipernet24.pl, który obniżył w ciągu ostatnich 3 tygodni ceny o 34 zł oraz auchandirect.pl, który w tym czasie zszedł z cenami o 10zł.
Reklama

W sklepie auchandirect.pl zakupy 50 produktów z Koszyka wyniosły 228,16 zł, czyli o 4 zł taniej niż pod koniec listopada i o 10 zł taniej niż 3 tygodnie temu. W auchandirect.pl dostawa zawsze kosztuje 19,90 zł, co daje łączną kwotę ok. 248 zł.

Znaczną obniżkę cen 50 produktów kontynuuje hipernet24.pl, należący do sieci E.Leclerc. Tutaj Koszyk 50 produktów kosztuje obecnie 230,88 zł, czyli 7 zł taniej niż pod koniec listopada i 34 zł taniej niż trzy tygodnie temu. Do kwoty zakupów trzeba doliczyć co najmniej 15 zł za dostawę, co podwyższa rachunek do 245 zł.

W sklepie e-zakupytesco.pl za te same zakupy zapłacimy 259,38 zł, czyli o ok. 1 zł taniej niż 2 tygodnie temu i o 5 zł taniej niż trzy tygodnie temu. Do kwoty zakupów internetowych trzeba doliczyć ok. 10 zł za dostawę, co daje w sumie ok. 270 zł za pełny serwis.

Sklep internetowy sieci Piotr i Paweł zaoferował zakupy w cenie 262,34 zł, czyli o 5 zł drożej niż pod koniec listopada i o 6 zł drożej niż tygodnie temu. Tutaj wahania cen nie są więc znaczne, a dowóz towarów przy takiej kwocie jest bezpłatny. Zatem za zakupy zapłacimy tu 262,34 zł. 

W alma24.pl zakupy produktów z Koszyka kosztują obecnie 269,24 zł, czyli o 1 zł drożej niż dwa tygodnie wcześniej. Przy tej kwocie dostarczenie zakupów w alma24.pl jest bezpłatne. 

Frisco.pl przedstawił ofertę na poziomie 276,59 zł, czyli o 10 zł drożej niż pod koniec listopada. Jest to sklep oferujący darmową dostawę zakupów, opiewających na taką kwotę.
Trójmiejski sklep dodomku.pl w tym monitoringu nie został uwzględniony ze względu na brak większości badanych produktów.

Monitoring wykonano w dniu 2 grudnia 2013r.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum