Koszyk cen: Nowe rozdanie cenowe na rynku e-sklepów

Jak wynika z monitoringu Koszyka cen dlahandlu.pl dotychczasowe zestawienie liderów cenowych na rynku e-grocery przechodzi metamorfozę, bowiem e-sklep Auchandirect.pl został zdetronizowany przez Frisco.pl i eCarrefour.pl
A oto szczegółowe wyniki listopadowego badania cen w e-sklepach:
50 produktów we Frisco.pl kosztuje obecnie 258 zł względem 270 zł we wrześniu br. Oznacza to spadek cen 50 podstawowych produktów o 12 zł mdm. Frisco.pl oferuje bezpłatną dostawę zakupów o tej wartości.
Przeczytaj także:
E-sklep Carrefour sprzedaje 50 produktów z Koszyka w cenie 259 zł, czyli o 2,5 zł drożej niż we wrześniu br. (256,5 zł). Przy zakupach powyżej 180 zł dostawa w e-sklepie Carrefour jest darmowa.
W tym tygodniu sklep auchandirect.pl oferuje zakupy 50 produktów z Koszyka w cenie 255,10 zł, czyli o 12 zł drożej niż we wrześniu br. (243,38 zł). Razem z dostawą o wartości 20 zł zakupy w auchandirect.pl to wydatek 275 zł.
Przeczytaj także:
Hipernet24.pl (E.Leclerc) przedstawił ofertę na poziomie 265 zł, czyli o 12 zł więcej niż dwa miesiące temu (253,45 zł). Dla hipernet24.pl. całkowita suma za zakupy z dostawą (15 zł) zamyka się kwotą ok. 280 zł.
W sklepie e-zakupy.tesco.pl 50 produktów można kupić obecnie za 288,3 zł względem 291 zł we wrześniu br. Oznacza to spadek cen o 3 zł na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy. Jednak jeszcze w maju br. zakupy we-sklepie Tesco były o 17 zł tańsze. W e-sklepie Tesco dowóz zakupów to koszt do 10 zł. Zatem całe zakupy zamykają się kwotą 298 zł.
Sklep Drive Intermarche proponuje zakupy w cenie 293,6 zł względem 300 zł we wrześniu br. Formuła zakupów Drive zakłada odbiór własny w specjalnym punkcie w sklepie, więc nie ma opłaty za dowóz.
W sklepie e-piotripawel.pl za Koszyk płacimy obecnie 318,5 zł, czyli o 10 zł drożej niż we wrześniu br., gdy 50 produktów kosztowało 308 zł. Przy takiej kwocie (ponad 200 zł) dostawa w e-piotripawel.pl jest darmowa.
Badanie Koszyka cen w e-sklepach pochodzi z monitoringu redakcji z dnia 19 listopada 2019 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 10:37 firmy Hochland i Żabka opracowały nową bezmięsną przekąskę
- 10:20 Polskie mięso w opakowaniach nadających się w 100% do recyklingu w Netto
- 10:02 Maski typu FFP2 i FFP3 dla pracowników handlu? Ministerstwo na razie nie ma...
- 09:47 Niemcy: Zakupy w sklepie po wcześniejszej rejestracji
- 09:30 Leroy Merlin wchodzi do Kołobrzegu. Ruszyła rekrutacja personelu
- 09:26 PFR chce przedłużyć termin składania wniosków o subwencję z Tarczy PFR 2.0
- 09:23 MF: Nowy podatek ma uratować małe sklepy
- 09:18 Sklepy będą sprzedawać testy na obecność koronawirusa. Aldi i Rossmann jako...
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.