Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Królik z hodowli o podwyższonym standardzie w czasowej ofercie sklepów Kaufland

Kaufland rozszerza ofertę mięsa ze zrównoważonej hodowli. Tym razem pod marką własną K-Stąd Takie Dobre! pojawiło się mięso z królika.
Reklama

Tym razem na półki 224 sklepów sieci trafi mięso z królika pochodzącego z krajowego chowu o podwyższonym standardzie – bez stosowania antybiotyków i przyjaznego środowisku. Potwierdzają to certyfikaty wydane przez Instytut Zootechniki – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie. Wyjątkowa specyfika chowu sprawia, że sprzedaż tych królików jest prowadzona okazjonalnie, a Kaufland jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która wprowadziła je do oferty.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników. Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum