Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Krowarzywa szuka okazji na osiedlach

Krowarzywa rośnie mimo pandemii. Do końca roku będzie liczyć 19 lokali. Marka zostaje na ulicy, szukając okazji na osiedlach. - Chodzi o lokale o niezbyt imponującym footfallu, niskim czynszu, ale z dużym potencjałem na dark kitchen. Pierwsze już działają na Ursynowie i Bemowie. Bardzo ładnie się sprawdzają. Wkrótce dołączy do nich Białołęka - wylicza Krzysztof Bożek, współzałożyciel sieci Krowarzywa.
Reklama

Centra handlowe borykają się ze skutkami dwóch potężnych ciosów: zamkniętych niedziel i pandemii. Wciąż zgłaszają się do nas galerie handlowe, nawet bardzo prestiżowe. Proponują lokale do wynajęcia. Jestem wdzięczny, ponieważ to znaczy, że potencjał naszej marki jest na tyle duży, by się odnaleźć w takich obiektach. Jednak nasza strategia działania na ulicy to nie tylko troska o miejsca najbardziej dostępne dla klientów, ale również niskie czynsze. Na razie ta filozofia się sprawdza - podkreśla.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum