Krystyna Czubówna w nowej kampanii Lidla

Lidl Polska chroni polskie rodziny przed inflacją. W „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Nowej kampanii towarzyszą interesujące promocje, dzięki którym kupimy produkty jeszcze taniej. Przykładowo chleb na maślance dostępny jest aż 33% taniej – 2,99 zł/ 550 g/ 1 szt. (zamiast 4,49 zł). Chleb na maślance z zakwasem żytnim zawiera aż 10% maślanki od polskich dostawców, został upieczony wyłącznie z krajowych składników. W chlebie znajduje się także zmniejszona ilość soli.
Krystyna Czubówna głosem kampanii Lidla
Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii, we współpracy z agencją GPD, powstał spot telewizyjny, w których lektorką jest Krystyna Czubówna.

Czytaj więcej
Lidl z ofertą akcesoriów rowerowych i e-rowerów