Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Krzysztof Dłużniewski zmienił JOKR na Wolt

Krzysztof Dłużniewski od maja jest szefem marketingu w Wolt Poland. Wcześniej przez pół roku zajmował takie same stanowisko w JOKR Polska, aplikacji q-commerce, która wycofała się z Polski.
Reklama

Krzysztof Dłużniewski z branżą FMCG związany jest od ponad 8 lat. Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji. Ma doświadczenie m.in. w Mondelēz International, gdzie jako Brand Manager odpowiadał za kompleksowe działania dla marek Milka & Nussbeisser. Wcześniej rozwijał w Polsce oraz krajach bałtyckich ciastka z portfolio takich marek jak TUC, Belvita, Barni (Lubisie) oraz Milka. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum