Książece Jasne Ryżowe wraca na półki z mocnym wsparciem sprzedaży

Książęce Jasne Ryżowe otrzyma silne wsparcie sprzedażowe. Letni wariant promowany będzie spotem telewizyjnym, który będzie można zobaczyć również on-line w ramach internetowej kampanii marki. Widoczność produktu zapewnią również działania na Facebooku, kampania displayowa w Internecie i wsparcie PR.
W handlu Książęce Jasne Ryżowe otrzyma dedykowane materiały POS w postaci m.in. standów, wobblerów, zawieszek na skrzynki czy ulotek. Widoczność produktu zapewnią również dodatkowe ekspozycje poza półką z piwami. W wybranych punktach sprzedaży planowane są akcje samplingowe, pojawią się również specjalne ekspozycje prezentujące składniki piwa.
W gastronomii w wybranych lokalach dostępne będą szklanki dedykowane Jasnemu Ryżowemu oraz specjalne standy prezentujące składniki piwa. Konsumenci będą mogli skorzystać też z kart degustacyjnych, sprawdzając swoją piwną wiedzę.
Nowy wariant Książęcego dostępny jest w handlu nowoczesnym i tradycyjnym oraz w wybranych lokalach gastronomicznych. Książęce Jasne Ryżowe można kupić w butelce 500ml. Cena rekomendowana za butelkę 500ml to ok. 3,59 zł. Produkt dostępny będzie w sprzedaży do wyczerpania zapasów.