PARTNER PORTALU

Kubuś broni się przed podwyżkami, usuwając cukier

Autor: EK 8 lutego 2021 12:34

Wszystkie soki Kubuś są oferowane bez dodatku cukru. Soki dostępne są w 3 wariantach opakowań: 7 smaków w butelce 300 ml, 3 smaki w szklanej butelce i 8 smaków w dużej butelce o pojemności 850 ml. Zmianie towarzyszy poszerzenie oferty, nowy design opakowań oraz kampania reklamowa.


Kubuś to lider na rynku soków dla dzieci. Nowe smaki w ofercie to: brzoskwinia i truskawka w pojemności 300 ml oraz jabłko w pojemności 850 ml.
Nowej odsłonie soków Kubuś towarzyszy również kampania ogólnopolska w telewizji i internecie. Komunikacja opiera się na podkreśleniu składu bez dodatku cukru. Oprócz spotów, to również bannery i gify w komunikacji digitalowej.

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spot: Brainbox
Agencja reklamowa odpowiedzialna za banery: Dotpartners
Dom mediowy: Starcom

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Brawo 2021-02-08 15:14:42

    I o to chodzi! Swietnie. Kiedy kupuje się sok owocowy to po to, zeby były w nim owoce a nie cukier :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8327
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,69

  • Śr

    1,03

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.