Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kujawski 3 ziarna z nową kampanią w TV i digitalu

Marka Kujawski 3 ziarna wystartowała z kampanią autorstwa Optima Marketing Group.
Reklama

Kujawski 3 ziarna to produkt premium będący ważną częścią portfolio marki Kujawski, która jest najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii olejów jadalnych w Polsce. Dzięki kompozycji oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia wzbogaconego olejem lnianym oraz olejem z pestek dyni jest przeznaczony dla konsumentów szukających zdrowszych alternatyw.

Optima Marketing Group w ramach współpracy przygotowała kreację filmów reklamowych oraz billboardów sponsorskich oraz była odpowiedzialna za produkcję spotów. Kampania swoim zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz internet.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum