Kupiec Biedronki: Mundialowe pakiety combo hitem sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2018 09:45

- Badania ARC pokazują, że ok. 80 proc. kibiców nadal decyduje się oglądać mecze w domu, w gronie najbliższych. Zauważyliśmy, że w trakcie Mundialu klienci Biedronki chętniej niż zazwyczaj kupują przekąski, napoje, alkohol. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się produkty wspierane mechanizmami promocyjnymi takimi jak „Kup drugi produkt do 50 proc. taniej”, „Kup więcej za mniej”, pakiety combo. Widać też wyraźnie, że kibicie przygotowują się do oglądania meczów – gadżety futbolowe okazały się hitem. Największym zainteresowaniem cieszyły się oficjalne koszulki kibica - mówi Marcin Waga, kupiec z sieci Biedronka, lider akcji Mundial 2018.

- Z naszej perspektywy wielkim sukcesem okazała się też akcja lojalnościowa „Dumni z naszych”, dzięki której kibice-klienci Biedronki otrzymują naklejki i karty z piłkarzami za darmo przy zrobieniu zakupów w naszej sieci. Obserwowaliśmy to chociażby przy wylocie polskiej reprezentacji do Rosji, kiedy na lotnisku na piłkarzy czekali kibice z albumami Biedronki, do których zbierali autografy. Natomiast w ubiegłą sobotę, 23 czerwca, zorganizowaliśmy akcję wymiany kart przy 627 sklepach w całej Polsce - przy naszych sklepach zgromadzili się młodsi i ci nieco starsi fani piłki nożnej, a emocjom przy negocjacjach nie było końca. Widać więc wyraźnie, że Polacy kochają piłkę nożną - dodaje Marcin Waga.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6388
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,09

  • Min

    1,66

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.