Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kupon dobrej formy, czyli kampania owocowo-warzywna w Lidlu

Lidl Polska startuje z nową promocją dla użytkowników aplikacji Lidl Plus: Kuponem Dobrej Formy. Sieć w ten sposób chce zachęcić do zdrowego odżywiania w nowym roku.
Reklama

Od pierwszego stycznia w aplikacji Lidl Plus przez cały miesiąc trwa akcja promocyjna, dzięki której klienci mogą otrzymać dodatkowe kupony. Jej mechanizm jest prosty: przy okazji zakupów owoców i warzyw skanujemy przy kasie aplikację, uzupełniając pasek postępu. Po wydaniu określonej kwoty na warzywa i  owoce, odbieramy dodatkowe kupony na zdrowe produkty. Akcja trwa do końca stycznia 2023 r.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum