Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kupon na 10 dolarów wystarczy, by oddać swoje dane

Ponad połowa ankietowanych Amerykanów (56 proc.) stwierdziła, że odstąpi cześć swoich danych w zamian za specjalne bonusy, oferty i spersonalizowane doświadczenia.
Reklama

60% konsumentów przyznaje, że ujawniłoby swoje dane, takie jak wiek, wykształcenie czy stan cywilny reklamodawcom w zamian za kupon o wartości 10 USD. 

W porównaniu z poprzednim rokiem, dwóch na trzech konsumentów jest bardziej świadomych tego, w jaki sposób ich dane są obecnie wykorzystywane. Ponadto 83% twierdzi, że wie, iż firmy aktywnie śledzą dane o ich lokalizacji” - informuje Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.
Według wspomnianego badania RSI, największa grupa konsumentów to osoby gotowe by udostępnić swoje urodziny (39%), ulubione napoje (35%) czy informacje na temat ulubionej formy spędzania czasu (31%), oczywiście jeśli to co mogą otrzymać w zamian - będzie wystarczająco atrakcyjne. Jednak są też informacje, które klienci woleliby zachować tylko dla siebie. Obejmują one dane o dochodach (35%), dane kontaktowe (takie jak emil czy nr telefonu) (29%) czy odnośniki do profili w mediach społecznościowych (27%) - bez względu na kontrofertę.

RIS News podaje, że 87% konsumentów robi zakupy w sieci za pośrednictwem komputera i pozostawia po sobie ogromną ilość śladów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.