Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kupuje.to - nowa platforma social selling

Właściciel marki Tradoro, firma informatyczna z polskim kapitałem, kończy pracę nad platformą Kupuje.to. Na początek, platforma funkcjonować będzie w 100 proc. w ramach serwisu Facebook, wykorzystując jego naturalne środowisko do wdrożenia idei prawdziwego Social Selling, nie zapominając przy tym o możliwości integracji z tradycyjną formą e-commerce, a pośrednio, również z Allegro.
Reklama

Platforma ma być konkurencją dla serwisu Allegro.-  Kupuje.to bazować będzie na społecznych sieciach, które tworzą sami użytkownicy. Wystawiając przedmiot na aukcję, użytkownik otrzymuje możliwość publikacji informacji na swojej ścianie oraz przesłania zaproszenia do wszystkich swoich znajomych. Sama procedura postawienia aukcji jest ekspresowa (mniej niż minuta), intuicyjna i w pełni darmowa - żadnych opłat i prowizji - informują przedstawiciele nowej platformy.

Rozwiązano również kwestie bezpieczeństwa transakcji. Do wyboru będą dwie formy płatności i dostawy: tradycyjna, np. przelew na konto znajomego sprzedawcy, oraz bezpieczna, obsługiwana w ramach platformy. Kupuje.to porozumiało się z firmą kurierską, która zajmie się bezpiecznymi transakcjami i przesyłką w formie door-to-door.

Twórcy Kupuje.to zapewniają, że ich projekt to spełnienie marzeń o czystym Social Selling. Jednocześnie, zdają sobie sprawę, że tego typu inicjatywy wymagają osiągnięcia masy krytycznej i obiecują, że tak się stanie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.