Kurtki od Jackoba Buczyńskiego i sneakersy ze Sneaker Boyz w loterii E.Wedel
Tegoroczna kampania lodów E.Wedel OH! skupia się wokół idei kreatywnej #jestOH!. Marka E.Wedel postanowiła zaangażować do kampanii 10 influencerów, którzy dzielą się nowymi smakami na swoich kanałach w social mediach (wanilia czekolada i słony karmel, lody kwiatowe inspirowane kwiatem wiśni i lawendą, połączenie owocowego sorbetu z wedlowską czekoladą).

Nowa kampania marketingowa E.Wedel fot. mat. prasowe
Reklama
Oprócz kampanii influencerskiej, marka E.Wedel przygotowała także konkurs. Zadanie polega na opublikowaniu na swoim koncie instagramowym autorskie zdjęcie z lodem lub lodami E.Wedel OH!
Następnie należy użyć do jego oznaczenia wskazanych w regulaminie hashtagów oraz profilu marki na Instagramie. W konkursie można wziąć udział nieograniczoną ilość razy.
Na zwycięzców czekają nagrody, m.in. voucher na personalizowane kurtki od Jackoba Buczyńskiego, sneakersy ze Sneaker Boyz oraz koszulki z motywem lodowym. Konkurs ruszył 23 maja 2022 roku i potrwa do 6 czerwca 2022.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama