Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

L'Occitane en Provence inwestuje w system ERP

Optymalizacja kosztów i czasu trwania procesów oraz wprowadzenie ułatwień dla pracowników — to główne zalety wdrożenia nowoczesnego systemu ERP w firmie kosmetycznej L'Occitane en Provence. Projekt został zrealizowany przez firmę Macrologic, a tym samym firma L'Occitane dołączyła do grona marek kosmetycznych, takich jak Douglas Polska czy Sephora Polska, obsługiwanych przez Macrologic.
Reklama

L'Occitane en Provence jest jedną z 30 największych marek kosmetycznych. Firma ma obecnie blisko 2000 sklepów w ponad 80 krajach na całym świecie. W Polsce, w blisko 20 lokalizacjach zatrudnia łącznie około 100 pracowników. Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa firma zaczęła poszukiwać skutecznych metod optymalizacji kosztów oraz skrócenia czasu procesów zachodzących w organizacji.

Analizując dotychczasowe działania operacyjne, zarządzający spółką podjęli decyzję o wprowadzeniu zmian w obszarze kadrowo-płacowym. W efekcie L'Occitane zrezygnowało z usług firmy zewnętrznej i postawiło na samodzielną obsługę i realizację tych procesów. Do tego konieczna była inwestycja w nowoczesny system ERP.

W ramach wdrożenia zaimplementowany został system kadrowo-płacowy wraz z portalem pracowniczym, dzięki któremu w jednym miejscu zostały zgromadzone wszystkie informacje o rozliczeniach pracowników. Projekt objął również wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów, co ułatwia pracownikom m.in. składanie wniosków urlopowych oraz rozliczanie godzin pracy, które teraz odbywa się droga elektroniczną.

Wdrożenie, trwające od początku roku, zostanie w pełni zakończone w czerwcu. 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.