Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Łaciate rusza z kampanią z okazji Dnia Dziecka

W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do dzieci oraz ich rodziców. Działania skupiają się na dwóch wydarzeniach – Dniu Dziecka oraz powrocie do szkoły. W czerwcu odbędzie się konkursu z nagrodami, akcja CSRowa oraz współpraca z popularnymi influencerami. Natomiast jesienią odbędzie się gra edukacyjna i loteria konsumencka.
Reklama

Z okazji tegorocznego dnia dziecka, każdy kto wejdzie na stronę www.grajwlaciate.pl może włączyć się do CSRowej akcji. Biorąc udział w ekologicznej grze zdobywa się punkty, które zostaną zamienione na prezenty dla dzieci z Domów Dziecka. SM Mlekpol przygotowała 500 prezentów, które przekaże do wybranych placówek. Dodatkowo każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Akcję promować będą wysokozasięgowi tiktokerzy.

Back to school

Na początku września wystartuje loteria konsumencka pt. „Graj w Łaciate” na stronie www.grajwlaciate.pl. Będzie ona połączona z grą edukacyjną, uczącą dzieci dbania o środowisko poprzez właściwą segregację odpadów. Zabawa potrwa do końca października, a całość działań promocyjnych będzie prowadzona w internecie. Komunikacja tej aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach produktów. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – konsola Xbox Series X.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum