Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lech Free Challenge - influencerzy kontra gwiazdy gamingu

Lech Free Challenge to kampania marki Lech Free Kompanii Piwowarskiej. W aktywacji marka razem z widzami rzuca wyzwania swoim ambasadorom, dzięki czemu inspiruje, zachęca do działania i pokazuje, że Lechendy mogą wszystko.
Reklama

Uczestnikami ostatniego wyzwania z tej serii są influencerzy związani z Lechem Free i gwiazdy Polskiej Ligi Esportowej.

Ostatni odcinek z serii jest realizowany z jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów gamingowych — Piotrem IZAKIEM Skowyrskim i właśnie jego wirtualnej działalności dotyczy wyjątkowe wyzwanie. Jednak nie zmierzył się z nim sam! W jego drużynie pojawili się ambasadorzy, którzy już wcześniej współpracowali z marką: Kasia Szklarczyk, Natalia Tober,
Damian Janikowski i Rafał Jonkisz.

Po drugiej stronie stanęła ekipa Polskiej Ligi Esportowej, znana z rozgrywek CS:GO w składzie: Maciej "Luz" Bugaj, Paweł "reatz" Jańczak, Patryk "ponczek" Wites, Piotr “morelz” Taterka oraz Sebastian “NEEX” Trela.

Decyzją użytkowników Instagrama ekipy Lecha Free oraz PLE stanęły przed zadaniem „WEJŚCIA DO GRY”. Po wkroczeniu na paintballową arenę na graczy czekały zadania sprawdzające refleks, celność i sprawność. W finałowej rozgrywce połączyliśmy te umiejętności w zadaniu doskonale znanym wszystkim gamerom — Capture The Flag.
Żeby przekonać się, jak poszło zaproszonym uczestnikom, warto zobaczyć cały odcinek na kanale YouTube Izaka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum