Lech Premium z projektem Lech Music Festiwale Inaczej

Autor: pr 7 lipca 2020 10:30

Lech Premium z projektem Lech Music Festiwale Inaczej Lech Music Festiwale Inaczej, fot. mat. pras.

Lech Premium z myślą̨ o wszystkich festiwalowiczach, którzy tęsknią̨ za atmosferą letnich festiwali, łączy siły z Alkopoligamią odpowiedzialną za projekt Albo Inaczej i nadaje rytm tegorocznym wakacjom. Efektem wspólnych działań́ jest aktywacja Lech Music Festiwale Inaczej, zrealizowana z czołowymi, polskimi artystami sceny muzycznej.

Marka, wspólnie z wytwórnią Alkopoligamia, odpowiedzialną za wydawnictwo Albo Inaczej, prezentuje nietypowy projekt czerpiący z polskich festiwali muzycznych, również tych, których sponsorem jest Lech Premium (Pol’and’Rock Festival, Polish Hip-Hop Festival i FEST Festival). Nowe działania realizowane pod hasłem Lech Music Festiwale Inaczej to propozycja dla pozytywnie nastawionych Lechend, które wiedzą, że choć́ festiwale w tym roku przyjmą inną formę lub w ogóle nie odbędą się, to nadal będą̨ im towarzyszyć́ takie emocje jak kiedyś.

10 artystów, 5 nowych aranżacji i 1 winylowa płyta - to sposób Lech Music i Albo Inaczej na odtworzenie wakacyjnych wspomnień i przeżycie zupełnie na nowo muzycznych uniesień. W ramach projektu Lech Music Festiwale Inaczej, popularni polscy artyści postanowili odnieść się do kultowych kawałków rodzimych raperów w zupełnie innym stylu.

Pierwszą reinterpretację jednego z klasyków poznamy 20. lipca. Wszystkie interpretacje nagrane przez czołowych polskich artystów zostaną wydane w formie kolekcjonerskiej płyty winylowej, którą już teraz można zamówić w sklepie Alkopoligamii w formie preorder. Każdy zakupiony krążek Lech Music Festiwale Inaczej, to również gwarantowane wsparcie fundacji WOŚP.

Za strategię, kreację, działania w digitalu, komunikację w social media oraz współpracę z artystami odpowiada agencja Cut The Mustard. Za produkcję materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Działania PR oraz współpracę z influencerami powierzono agencji Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.